Odgovornost družbe, reklamacije in pritožbe

Trudimo se, da bi naše internetne strani vsebovale le točne in ažurne informacije. Žal pa ne moremo nuditi garancijo ali jamstvo za točnost informacij, ravno tako ne prevzemamo nobeno odškodninsko ali drugo odgovornost za morebitne napake na naših straneh. Vse reklamacije in pritožbe, ki se nanašajo na naše poslovanje, je potrebno opraviti v pisni obliki po elektronski pošti na info@tetraktis.si oz. poslati po navadni pošti TETRAKTIS D.O.O., Celovška c.250, 1000 Ljubljana. Po telefonu rešujemo samo manjše reklamacije oz. pritožbe.

Poškodba paketa in odškodnina

Vse reklamacije in pritožbe, ki se nanašajo na poslovanje Pošte Slovenije oz. DPD kot npr. poškodba paketa med transportom, je to potrebno takoj reklamirati pri vašemu dostavljalcu, nas pa o tem prosimo obvestite.

Zahtevek za odškodnino pri Pošti Slovenije

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko, najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Zahtevek za odškodnino v primeru ko vam paket dostavi DPD kurir

Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@tetraktis.si ali po telefonu na številko 041 817 036. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, DPD nalepke in pa opis poškodbe.

V kolikor niste zadovoljni z naročenim izdelkom, nam ga lahko v original embalaži, nerabljenega in nepoškodovanega vrnete v roku 8 dneh na naš naslov. Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov je Tetraktis d.o.o. Kočevarjeva 10b, 8000 Novo mesto. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vsekakor nam sporočite svoje želje, potrudili se jih bomo uresničiti.

Dobavni roki, dostavni pogoji in stroški dostave

Naročeno blago bomo dostavili v najkrajšem možnem roku in sicer največ v 3 delovnih dneh od datuma prejetja vašega naročila in v izjemnih primerih največ do 21 dni, o čemer vas bomo obvestili. Družba TETRAKTIS D.O.O. ni v nobenem primeru odgovorna za morebitno prekoračitev roka dostave. Torej v primeru, da naročenega blaga nimamo na zalogi, vas bomo o tem obvestili in se dogovorili o dobavnem roku. Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije in dostavna služba DPD in se izvrši na želeni naslov, ki ga vpišete kot podatek o naročniku pri izvedbi vašega naročila (naslov za dostavo). Pri nakupu izdelkov v skupni vrednosti nad 32 eur, vam bomo v celoti krili stroške dostave. Cena dostave pri nakupu izdelkov v skupni vrednosti manj kot 32 eur znašajo 3,66 EUR z DDV. V primeru, da vas v času dostave ni doma, boste prejeli obvestilo dostavne službe o pošiljki, ki vas bo še 15 dni čakala na vaši najbližji poslovalnici Pošte Slovenije, kjer jo lahko osebno prevzamete oz. se za termin dostave dogovorite z dostavljalcem DPD-ja po telefonu. Če vam je pošiljka poslana po sistemu “po povzetju”, je potrebno kupnino poravnati v gotovini.

Hvala ker zaupate našim spletnim storitvam!